І засідання
Тема: Особливості організації
навчального процесу початкової школи в світлі реалізації концептуальних засад
нової української школи
1.
Аналіз стану викладання, якості знань, умінь і навичок
учнів у 2017-2018 році та завдання на 2018-2019 навчальний рік.
2.
Аналіз роботи РМО
вчителів початкових класів за 2017-2018 рік та завдання нановий 2018-2019
навчальний рік.
3. Обговорення
методичних рекомендацій МОН України щодо викладання предметів початкової школи
у 2018/2019 навчальному році.
4. Опрацювання Державного стандарту НУШ. Державний стандарт
початкової освіти як основа конструювання навчальної програми.
5. Особливості
організації навчального процесу та оцінювання учнів у 1 класі.
6. Додаток
до наказу МОН України від 19.08.2016 №1009
Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних
досягнень учнів початкової школи
(2 – 4 класи).
7. Ведення
класних журналів у початковій школі.
8 .Опрацювання Положення про загальні вимоги до оформлення письмових робіт з української мови та математики в початкових класах.
9. Методичні рекомендації щодо проведення першого уроку.
10. Обговорення та затвердження проекту плану роботи РМО вчителів початкової школи ЗНЗ 2018-2019н.р.
11. .Ознайомлення з перспективним планом підвищення кваліфікації педагогічних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів при КЗ КОІППО ім. В.О.Сухомлинського
ІІ засідання
Тема:Особливості організації
освітнього середовища: середовище, що належить дітям.
1. Психологічно безпечне середовище:
- ранкові
зустрічі;
-
створення в класі позитивного настрою.
2. Фізичне середовище:
- навчальні центри і осередки;
-
навчальні матеріали та їх організація.3 .Основні аспекти процесу оцінювання. Контрольно–оцінювальна діяльність.
4. "Шість цеглинок в освітньому просторі" - реалізуємо ігрові та діяльнісні методи навчання у початковій школі.
5. Огляд творчих робіт, методичних розробок вчителів, які атестувалися.
6. Підбиття підсумків семінару.
ІІІ засідання
Онлайнсемінар на тему: Інтеграція:
тематичний і діяльнісний підходи.1. Інтегрований підхід до навчання. Інтегроване навчання. Форми інтеграції.
2. Діяльнісний підхід. Розвиток критичного мислення і вирішення проблем.
3. Тематичне навчання: планування тематичного навчання.
4. Формування міжпредметних компетенцій у процесі тематичного навчання.
5 Етапи реалізації міжпредметної інтеграції змісту навчання.
Створення
інтелект – карти.
6. Цікавинки з методичної скриньки.
ІVзасідання
Тема. Модель професійної компетентності педагога в умовах
наступності початкової та середньої ланок
освіти.
1. Психологічні
особливості адаптації четвертокласників
до навчання в 5 класі.
2. Методичний
міст між
початковою та середньою
ланками.
3. Проектування
членами РМО рекомендацій щодо
організації наступності в роботі вчителя початкової школи та вчителя середньої школи.
4. Методичні
рекомендації щодо проведення ДПА у 4 класі.
5. Складання
перспективного плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на наступний 2019 –
2020 навчальний рік.
6. Звіт про підвищення кваліфікації при КЗ «Кіровоградський
обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. Василя
Сухомлинського».
Комментариев нет:
Отправить комментарий